top of page

Házirend és a "magyarázat"

Hogy átlásd Te is, mi miért olyan fontos!

A házirendünk kiegészítéseként szeretnénk még pár dolgot megemlíteni, főleg azért, hogy Ti is könnyebben megértsétek, hogy miért születtek meg ezek a szükséges pontok.

1.Jelen Házirend- Etikett betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható honlapunkon és üzletünk várakozó helyiségében egyaránt. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait, el nem olvasása nem mentesíti ez alól.

~ Honlapunkon, Facebook oldalunkon, a szalonban több helyen olvashatjátok a házirendünket. A foglalást visszaigazoló e-mailben is ott szerepel: "Időpontodat a bwnet.hu oldalra való belépés után a 'Foglalásaim' menüpontban 48 órával az esemény előtt tudod módosítani vagy lemondani! Az időpontok lemondásával kapcsolatos további szabályozást keresd a szalonok házirendjében.". Ennél több formában nem tudjuk tudomásotokra hozni a szabályzatot.

2. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Természetesen a jó kedv és kacaj megengedett :) Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, hangos telefonálás, kihangosított beszélgetések stb.).

~ Nem egy "spa" vagyunk vagy meditációs központ, ahol csendben kell lenni, de vannak nagyon zavaró dolgok, amik mások pihenését megzavarják, például, ha kihangosítva elkezd a vendég telefonálni vagy maximum hangerővel a várakozó gyermek néz egy mesét, futkározik... Ezek nem Minket zavarnak, hanem a többi vendéget. Legyünk tekintettel egymásra!

3. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezzen. Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja. ~ 5 perc késés nagyjából be van kalkulálva. Persze van, hogy mi is megcsúszunk egy-egy vendéggel. De amikor 20-30 perccel később érkezik a vendég és elküldjük, mert egy olyan munkafolyamat lenne, amiből nem tudunk elcsalni ennyi időt, hiszen a festéknek vagy a lakkoknak is van egy hatóideje, akkor ezen ne legyen sértődés. Senki sem várhatja el, hogy az utána következő 5 embernek boruljon minden programja, mert a szakember onnantól kezdve fél órákat csúszik. És az sem elvárható, hogy ilyenkor adjunk másnapra időpontot, mikor normál esetben is több hét a következő szabad hely.

4. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést végig csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész későbbi “pótlására” nincs lehetőség. ~ A 3. pontnál kifejtettük, hogy vannak folyamatok, amik hatóidőkhöz kötöttek, ezért előfordulhat, hogy nagy késés esetén már bele sem tudunk kezdeni a szolgáltatásba, hiszen azzal megborítanánk a többi Vendég időpontját.

5. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:

- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt minimum 48 órával történik.

- b. Amennyiben Vendégünk egy időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 24 óra van hátra vagy egyáltalán semmilyen módon nem hozza tudtunkra lemondását és nem is jelenik meg, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégünknek fenntartottuk, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri. Vendégeinknek szolgáltatásaink nagy része felér egy kisebb wellnesszel, Nekünk szakembereknek (bár szívvel- lélekkel végezzük), de ez a munkánk; így minden lemondott, nem igénybe vett szolgáltatás bevétel kiesés. Abban az időpontban más Vendégről mondtunk le. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50% - a. Amennyiben nem mondta le a kezelést és nem is jelent meg, úgy egy következő időpontra csak a lemondott kezelés és az új befoglalt kezelés díjának előre utalásával vagy személyes fizetésével tudjuk az időpontot véglegesíteni! Amennyiben vendégünk nem fizeti meg a rendelkezésre álló díjat, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonunk szolgáltatásait.

- c. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – kizárólag személyesen, telefonon vagy SMS-en keresztül tehető meg, illetve online időpontfoglaló rendszerünkön egy kattintással lemondható, ha az 48 órán belül esedékes.

- d. Amennyiben betegségből adódóan kell lemondani az időpontot, eltekintünk a felártól évi egy alkalommal!

~ Nagyon sok helyen, szalonokban, orvosi rendelőkben már bevezetésre kerültek hasonló szabályok, mert bizony sok alkalommal ülünk üresben a munkahelyünkön, miközben arra számítottunk volna, hogy dolgozni fogunk, amivel bevételt teremtünk magunknak. Higgyétek el, hogy nekünk is nagyon kellemetlen, amikor ezeknek a pontoknak a betartására kell figyelmeztessünk Titeket, főleg olyan esetekben, amikor valóban egy hirtelen betegség, családi tragédia, váratlan esemény történik, amit Mi is megértünk, hiszen Velünk is történtek már hasonló dolgok, de nekünk ez a megélhetésünket és a vállalkozásunk fenntartását befolyásolja, amit meg Ti értsetek meg! A legrosszabb, amikor olyan valakitől kell elkérnünk a díjakat, akinél még ilyen sosem fordult elő és valóban mindig megjelenik az időpontján, de sajnos nem egyszer fordult elő, hogy a napi 8 vendégből 3 nem jött el. Az ilyen esetekben hogy legyünk toleránsak és hogy tegyünk kivételt? Sajnos nem tudunk, így bármennyire is kedveljük a Vendégeinket vagy Barátainkat, ez a pont és a lemondás szabályai mindenkire egységesen vonatkoznak! Köszönjük, hogy megérted!

- TIPP: Foglaljon le előre következő időpontot amikor épp Nálunk van! Egyszerűbb és kényelmesebb, mint utolsó pillanatban bepréselődni vagy heteket- hónapokat várni. Elsősorban online naptárunkban a BWnet oldalon -ami honlapunkról egy kattintással elérhető- próbáljon időpontot foglalni. Ha ott nincs szabad- vagy megfelelő időpont, akkor személyesen vagy telefonon is lehet egyeztetni. Munkafolyamataink zavarása miatt, nem áll módunkban minden esetben a telefont felvenni, ezért ha nem ér el Minket, akkor küldjön egy sms-t, elérhetőséggel és hogy mit szeretne. Minden esetben visszahívunk Mindenkit, de lehet, hogy erre csak másnap kerül sor, ha nagyon későn fejezzük be aznap a munkát. E-mailben, messengeren és viberen nem tudunk időpontokat kiadni.

~ Használjátok online bejelentkező felületünket, ami 0-24-ben üzemel és még értesítőt is fogtok kapni, hogy el ne felejtsetek eljönni! : https://bwnet.hu/search?salon=marina%20beauty%20studio

7. Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérjük, tartsa szem előtt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönjük megértését.

~ Ez nem azt jelenti, hogy ne hozzátok magatokkal a gyerekeket, csak figyeljetek rájuk, hogy ne zajongjanak, ne pakoljanak át mindent másik helyre, ne kiabáljanak, ne rohangáljanak, ne menjen be a pult mögé és ne pakolja ki a személyes dolgainkat...tehát se a pihenni vágyó vendégeinket, se minket a munkánk során ne zavarjanak. Szerencsére sok csemete jön az anyukájával szépülni és türelmesen kivárják míg elkészülnek, de sajnos akadnak kivételek is és nem gondoljuk, hogy a Mi dolgunk lenne más gyerekére rászólni és megtanítani a helyes viselkedésre. A babasírás eddig még nem jelentett gondot, kivéve, ha bestresszelt az anyuka tőle :)

8. Kiskedvenceket, azaz kutyát és macskát nem fogadhatunk üzletünkben. Egyrészt zavaró és nyugtalanító hatással lehet másokra, másrészt egészségügyi előírások és az ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik. Kérünk, hogy ezt tartsd tiszteletben!

~ Nem vagyunk egyformák. Sokan nem csak azért nem tartanak háziállatot, mert nincs kedvük vagy lehetőségük, hanem mert félnek tőlük vagy allergiásak. A szépségszalonba készülődő egyén, nem biztos, hogy végig feszengve szeretne szépülni, csak azért mert a másik Vendég lehozta magával a kutyáját. Egy térben vagyunk, dolgozunk. Figyeljünk egymásra! Sokan szóltak már emiatt.

A házirendünk további pontjai egyértelműek és talán nem szorulnak plusz véleményezésre, de azért olvassátok át!

Köszönjük a megértést és együttműködést!

Kiemelt bejegyzés
Akciók
  • Facebook Basic Square

Kövess minket a Facebookon!

bottom of page