top of page
Cherry Blossom

HÁZIREND ÉS SZALONETIKETT

A Házirend célja, hogy meghatározza a szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen.

 

1. Jelen Házirend-Etikett betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható honlapunkon és üzletünk várakozó helyiségében egyaránt. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait, el nem olvasása nem mentesíti ez alól.

 

2. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Természetesen a jó kedv és kacaj megengedett :) Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, hangos telefonálás, kihangosított beszélgetések stb.).

 

3. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezzen. Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja. 

 

4. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést végig csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész későbbi “pótlására” nincs lehetőség.

 

5. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:

 

  a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt minimum 48 órával történik.

  b. Amennyiben Vendégünk egy időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 24 óra van hátra vagy egyáltalán semmilyen módon nem hozza tudtunkra lemondását és nem is jelenik meg, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégünknek fenntartottuk, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri. Vendégeinknek szolgáltatásaink nagy része felér egy kisebb wellnesszel, Nekünk szakembereknek (bár szívvel- lélekkel végezzük), de ez a munkánk; így minden lemondott, nem igénybe vett szolgáltatás bevétel kiesés. Abban az időpontban más Vendégről mondtunk le.  A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50% - a.  Amennyiben nem mondta le a kezelést és nem is jelent meg, úgy egy következő időpontra csak a lemondott kezelés és az új befoglalt kezelés díjának előre utalásával vagy személyes fizetésével tudjuk az időpontot véglegesíteni! Amennyiben vendégünk nem fizeti meg a rendelkezésre álló díjat, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonunk szolgáltatásait.

  c. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – kizárólag személyesen, telefonon vagy SMS-en keresztül tehető meg, illetve online időpontfoglaló rendszerünkön egy kattintással lemondható, ha az 48 órán belül esedékes.

  d. Amennyiben betegségből adódóan kell lemondani az időpontot, eltekintünk a felártól évi egy alkalommal!

 

- TIPP: Foglaljon le előre következő időpontot amikor épp Nálunk van! Egyszerűbb és kényelmesebb, mint utolsó pillanatban bepréselődni vagy heteket- hónapokat várni. Elsősorban online naptárunkban a BWnet oldalon -ami honlapunkról egy kattintással elérhető- próbáljon időpontot foglalni. Ha ott nincs szabad- vagy megfelelő időpont, akkor személyesen vagy telefonon is lehet egyeztetni. Munkafolyamataink zavarása miatt, nem áll módunkban minden esetben a telefont felvenni, ezért ha nem ér el Minket, akkor küldjön egy sms-t, elérhetőséggel és hogy mit szeretne. Minden esetben visszahívunk Mindenkit, de lehet, hogy erre csak másnap kerül sor, ha nagyon későn fejezzük be aznap a munkát. E-mailben, messengeren és viberen nem tudunk időpontokat kiadni. 

 

6. Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezünk. Áraink nem alkuképesek, az ÁFÁ-t tartalmazzák és Forintban értendőek. Az árak változásának jogát fenntartjuk.

 

7. Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérjük, tartsa szem előtt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönjük megértését.

 

8. Kiskedvenceket, azaz kutyát és macskát nem fogadhatunk üzletünkben. Egyrészt zavaró és nyugtalanító hatással lehet másokra, másrészt egészségügyi előírások és az  ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik. Kérünk, hogy ezt tartsd tiszteletben!

 

9. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. 

 

10. Bármely kezelésre kiállítható ajándékutalvány. A kiállítás dátumától 3 hónapig érvényes. Az ajándékutalványok nem visszaválthatóak, nem cserélhetőek. Csak személyesen vehető át.

 

11. Több szolgáltatásunknál is lehetséges bérlet vásárlása. Pontosan meghatározzuk a hozzá tartozó alkalmat, határidőt és ennek függvényében a kedvezményes árat is. Amennyiben nem sikerült felhasználni az összes alkalmat a meghatározott határidőn belül, akkor a fennmaradó alkalmak törlésre kerülnek. A fennmaradó,  be nem váltott alkalmak másra nem cserélhetőek, pénzt vissza nem térítünk. A bérletek első alkalommal, egy összegben kerülnek kifizetésre. 

 

12. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

 

 

Tiszteljük és becsüljük meg egymást! Kellemes szépülést és kikapcsolódást kívánunk!

Marina Beauty Studio csapata

 

 

A Házirend jelen verziója 2019. április 1. napjától lép életbe.

bottom of page