top of page
Cherry Blossom

HÁZIREND ÉS SZALONETIKETT

A Házirend célja, hogy meghatározza a szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevÅ‘ személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvetÅ‘ szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történÅ‘ végzéséhez elengedhetetlen.

 

1. Jelen Házirend-Etikett betartása kötelezÅ‘ minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható honlapunkon és üzletünk várakozó helyiségében egyaránt. Az idÅ‘pont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait, el nem olvasása nem mentesíti ez alól.

 

2. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén Å‘rizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Természetesen a jó kedv és kacaj megengedett :) Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtÅ‘l, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtÅ‘l (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, hangos telefonálás, kihangosított beszélgetések stb.).

 

3. Kérjük, a kezelésekre mindig idÅ‘ben érkezzen. Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt idÅ‘pontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt idÅ‘pont a kezelés kezdési idÅ‘pontja. 

 

4. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést végig csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész késÅ‘bbi “pótlására” nincs lehetÅ‘ség.

 

5. A lefoglalt idÅ‘pontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:

 

  a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhetÅ‘ egy idÅ‘pont, amennyiben az a kezelés elÅ‘tt minimum 48 órával történik.

  b. Amennyiben Vendégünk egy idÅ‘pontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti idÅ‘pontjáig kevesebb, mint 24 óra van hátra vagy egyáltalán semmilyen módon nem hozza tudtunkra lemondását és nem is jelenik meg, rendelkezésre állási díj fizetendÅ‘, mivel a kérdéses idÅ‘pontot Vendégünknek fenntartottuk, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri. Vendégeinknek szolgáltatásaink nagy része felér egy kisebb wellnesszel, Nekünk szakembereknek (bár szívvel- lélekkel végezzük), de ez a munkánk; így minden lemondott, nem igénybe vett szolgáltatás bevétel kiesés. Abban az idÅ‘pontban más VendégrÅ‘l mondtunk le.  A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50% - a.  Amennyiben nem mondta le a kezelést és nem is jelent meg, úgy egy következÅ‘ idÅ‘pontra csak a lemondott kezelés és az új befoglalt kezelés díjának elÅ‘re utalásával vagy személyes fizetésével tudjuk az idÅ‘pontot véglegesíteni! Amennyiben vendégünk nem fizeti meg a rendelkezésre álló díjat, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonunk szolgáltatásait.

  c. A lefoglalt idÅ‘pontok lemondása, áthelyezése elérhetÅ‘ségeinken – kizárólag személyesen, telefonon vagy SMS-en keresztül tehetÅ‘ meg, illetve online idÅ‘pontfoglaló rendszerünkön egy kattintással lemondható, ha az 48 órán belül esedékes.

  d. Amennyiben betegségbÅ‘l adódóan kell lemondani az idÅ‘pontot, eltekintünk a felártól évi egy alkalommal!

 

- TIPP: Foglaljon le elÅ‘re következÅ‘ idÅ‘pontot amikor épp Nálunk van! Egyszerűbb és kényelmesebb, mint utolsó pillanatban bepréselÅ‘dni vagy heteket- hónapokat várni. ElsÅ‘sorban online naptárunkban a BWnet oldalon -ami honlapunkról egy kattintással elérhetÅ‘- próbáljon idÅ‘pontot foglalni. Ha ott nincs szabad- vagy megfelelÅ‘ idÅ‘pont, akkor személyesen vagy telefonon is lehet egyeztetni. Munkafolyamataink zavarása miatt, nem áll módunkban minden esetben a telefont felvenni, ezért ha nem ér el Minket, akkor küldjön egy sms-t, elérhetÅ‘séggel és hogy mit szeretne. Minden esetben visszahívunk Mindenkit, de lehet, hogy erre csak másnap kerül sor, ha nagyon késÅ‘n fejezzük be aznap a munkát. E-mailben, messengeren és viberen nem tudunk idÅ‘pontokat kiadni. 

 

6. Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendÅ‘, hitelre vásárlást nem engedélyezünk. Áraink nem alkuképesek, az ÁFÁ-t tartalmazzák és Forintban értendÅ‘ek. Az árak változásának jogát fenntartjuk.

 

7. Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérjük, tartsa szem elÅ‘tt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönjük megértését.

 

8. Kiskedvenceket, azaz kutyát és macskát nem fogadhatunk üzletünkben. Egyrészt zavaró és nyugtalanító hatással lehet másokra, másrészt egészségügyi elÅ‘írások és az  ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik. Kérünk, hogy ezt tartsd tiszteletben!

 

9. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. 

 

10. Bármely kezelésre kiállítható ajándékutalvány. A kiállítás dátumától 3 hónapig érvényes. Az ajándékutalványok nem visszaválthatóak, nem cserélhetÅ‘ek. Csak személyesen vehetÅ‘ át.

 

11. Több szolgáltatásunknál is lehetséges bérlet vásárlása. Pontosan meghatározzuk a hozzá tartozó alkalmat, határidÅ‘t és ennek függvényében a kedvezményes árat is. Amennyiben nem sikerült felhasználni az összes alkalmat a meghatározott határidÅ‘n belül, akkor a fennmaradó alkalmak törlésre kerülnek. A fennmaradó,  be nem váltott alkalmak másra nem cserélhetÅ‘ek, pénzt vissza nem térítünk. A bérletek elsÅ‘ alkalommal, egy összegben kerülnek kifizetésre. 

 

12. A Házirendet az üzemeltetÅ‘ bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

 

 

Tiszteljük és becsüljük meg egymást! Kellemes szépülést és kikapcsolódást kívánunk!

Marina Beauty Studio csapata

 

 

A Házirend jelen verziója 2019. április 1. napjától lép életbe.

mbs_logo_fehér

Marina Beauty Studio

1138 Budapest, Danubius utca 4.

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page